неділю, 22 травня 2016 р.

Ігри та вправи на розвиток уяви



Гра "Придумай свій танець" (5-7 років)

Мета: розвиток уяви, зняття рухового автоматизму.
Зедучий стає в центр кола. У такт музиці (швидкій чи повільній) він виконує декілька різних танцювальних ру­хів, усі інші копіюють його танець. Потім ведучий тор­кається до будь-якого учасника, той виходить у центр, придумує свій танець і так далі по колу.
Можна ускладнити завдання, пропонуючи дітям при­думати танець бджілки, ведмедика, сонечка, вітру, вечірньої зірки, моря.

Гра "Гномик" (6-7 років)

Мета: розвиток уяви.
Інструкція: "Уявіть собі, що на люстрі в кімнаті сидить гномик. Розкажіть, що він бачить звідти,"
Важливо допомогти дітям зробити опис кімнати з не­звичної для них просторової точки бачення, Потрібно, щоб діти уявили недоступні місця для їхніх очей (наприк­лад, верх шафи).

Гра "Зобрази в русі" (6-7 років)

Мета: розвиток уяви.
Завдання розміщені з порядку зростання складності.
Інструкція: "Уяви, що ти перетворився в тигра, який пробирається в джунглях; робота; орла, що летить над скелями: королеву Франції; киплячу каструлю; авто­ручку, в якої закінчилось чорнило".

Гра "Друге життя" (6-7 років)

Мета: розвиток уяви.
Потрібно придумати друге життя непотрібним на пер­ший погляд речам: великі коробки; порожні пластикові пляшки; використані фломастери; змальовані альбоми.

Гра "Чарівні палички" (5-7 років)

Мета: розвиток уяви.
інструкція: "Що б ви зробили, якби у вас були такі палички?
  • паличка-виручалочка;
  • паличка-всезменшувалочка;
  • паличка-всезбільшувалочка;
  • паличка - просто чарівна".

Гра "Хочу навчитись" (5-6 років)

Мета: розвиток уяви, мислення, зв'язного мовлення.
Інструкція: "Вчитись ніколи ні в кого не пізно. Чого саме ви хотіли б навчитись у ведмедя, лисиці, білочки, сонечка?"

Гра "Перетворення" (5-7 років)

Мета: розвиток уяви, самовираження за допомогою метафоричних засобів.
Усі сідають у коло. Ведучий пропонує закінчити ре­чення.
Якби я був книжкою, то я був би ...(віршем, малюнком)
Якби я був явищем природи, я був би...
Якби я був дорослим, то я був би...
Якби я був найрозумнішим, я став би...

Джерело: http://literacy.com.ua/praktychna-psyhologija/304-z-dosvidu-roboty-psykholohichnoi-sluzhby-systemy-osvity-m-lvova-zbirnyky-materialiv/psykhodiahnostychna-ta-psykhokorektsiina-robota-z-ditmy-serednoho-doshkilnoho-viku/1074-ihrovyi-treninh-rozvytok-uvahy-pamiati-myslennia-uiavy-ta-tvorchykh-zdibnostei-doshkilnyka.html

Немає коментарів:

Дописати коментар